< Till bloggens startsida

Been in Gothenburg...29.06.12

Goteborg-640x374_large
Bild:Weheartit.com
 
Idag har min dag spenderades på att kolla in sommar rean i nordstan i Göteborg med bästa Catrine. Vi hade en jätte mysig dag och jag testade sushi och det var verkligen inte min smak. Höll på att spy, haha. Väll i butikerna hittade jag bara en klänning som jag kan lägga upp bild på imorgon för just nu är jag helt slut. Tänkte bara kolla på en film och sen sova. Imorgon väntar flytt av min kompis saker till hennes nya lägenhet. 
 

Today, my days were spent on checking out the summer sale in northern town of Gothenburg, with best Catrine. We had a really nice day and I tried sushi and it was really not my taste. Was about to throw up, haha. Welcome to the stores, I found only one dress that I can post a picture tomorrow because right now I'm worn out. Just thought I'd watch a movie and then sleep. Tomorrow awaits the relocation of my friend's things to her new apartment.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0