< Till bloggens startsida

outfit of the day and song of the day ...

 
sweatshirt: Gina Tricot
shorts: JC
sunglasses: old so I don't remember 
 
 
Hello People
Tänkte slänga in en dagens oftare nu så jag börjar idag. Bilden blev inte så bra dock men det var en snabb bild för jag måste gå till stationen och möta upp min mamma som kom idag till mig och ska hjälpa mig att städa ut min gammla lägenhet. Just idag när vädret är helt underbart också :(. Får bli städning med många raster, haha :P 
 
Hello People
Thought going to post an outfit more often so I start today. The picture was not so good, however, but it was a quick picture because I have to go to the station and meet up with my mother who came today to me and to help me clean out my old apartment. Just today when the weather is wonderful too: (. Must be clean with lots of breaks, haha: P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0