< Till bloggens startsida

Somthing new !

Tumblr_m5fn7szsgb1rvh0gmo1_500_large
They are sooooo cute ! Pic; weheartit.com
Tänkte ta lite kort på min nya hårfärg men så märkte jag att våran webbcamera är inte installerad på datorn :( så ni får vänta tills imorgon när jag kommer hem från mina föräldrar. Idag har jag iallafall varit i by och handlat in en nya kjol, mascara, foundation och lös naglar :D
Som ni ser så tänkte jag skriva texten på svenska och slänga in en översättning till engelska under, låter det som en bra ideé ?

Thought take some pictures of my new hair color but I noticed that our web camera is not installed on your computer :( so you have to wait until tomorrow when I get home from my parents. Today I have atleast been in the village and acted up a new skirt, mascara, foundation and loose nails :)
Xoxo
Anna Von N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0